zaterdag 11 augustus 2012

vakantie, nog een tricotjurkje en aan een haakwerk begonnen...

Dat is lang geleden dat ik gepost heb! Niets voor mij.
Gisteren zijn we thuisgekomen van 2 weken vakantie in Hardenberg. We hebben het heerlijk gehad. Het weer viel ook best mee. We hebben ons allemaal prima vermaakt en ik bij gebrek aan mijn naaimachine aan een haakproject begonnen. Ook erg leuk om te doen en iets wat je heel makkelijk tussendoor kan doen.
 Mijn eerste grote haakproject
 Voor Middelste dochter nog een Roos 5011 gemaakt zonder mouw van een stofje wat ik als coupon kocht op de markt in Gorinchem voor 2,50 euro (coupon van 2mtr.!!) Ik vond de stof wel bijzonder leuk eigenlijk!
 Ook in Hardenberg regende het wel eens!


Bij het recrateam met een kleurwedstrijd meedoen


 Jongste zoon vertikte het om zijn zwembroek aan te doen, dus dan maar met kleding en al in het water


Modderbadje!

17 opmerkingen:

zigzag zei

hoi,vraagje waar zijn jullie geweest in hardenberg? want daar zijn wij ook geweest bij de kleine belties. groetjes jennie.

Happy in red zei

Leuke kleuren voor het dekentje, ben benieuwd naar het resultaat!
Esther.

Pluisje zei

Hmm dat zag er een heerlijke vakantie uit, als je het mij vraagt! En knap haakwerk heb je geleverd.

Vlijtige Lies zei

Ik miste je zal.Maar jullie hebben heerlijk genoten zo te zien,heerlijk even met elkaar er(op)uit.Weer nieuwe energie opgedaan. En wat leuk zeg dat je aan de haak bent geslagen,ontspannen werkje vind je niet? Ziet er mooi uit! Groet,Arjo

Anoniem zei

Daar zijn jullie weer....
Op vacantie als gezin is erg genieten altijd.
Je bent nog productief genoeg,haha.
De jurkjes ook lekker luchtig voor de meiden,leuk hoor.

groet van Hilda

Danielle zei

Hoi Jennie, wij zaten op de Oldemeijer! Vlakbij dus.
groetjes Danielle

Elise zei

Leuk hè, haken. Mooie kleuren gebruik je zo bij elkaar. De jurk is ook weer een leuke. Mooie stof en dat voor dat geld!

Wilja zei

Mooie/gezellige vakantiefoto's heb je gemaakt. Vonden de kinderen het wel leuk om naar huis te gaan?
Leuk is dat hè, zo'n goedkoop lapje tegen komen en er dan ook nog zo'n leuk jurkje van te maken.
En in het echt is het dekentje nog veel mooier!

groetjes Wilja

Anoniem zei

Hoi Daniele,
Leuk idee, dat jullie aangekomen zijn op de Oldemeyer op de dag dat wij er vertrokken, ik zou het best leuk hebben gevonden je er eens "live"te zien! Mischien volgende x dan?
Gr. Yvonne.

Jantine zei

Haken is een heerlijk vakantiewerkje! Ziet er naar uit dat jullie het goed hebben gehad ;-)...

Anoniem zei

Hoi Danielle,
Het jurkje is super geworden voor Marinka, en dan ook nog zo'n leuk prijsje! Je haakwerk wordt trouwens ook erg mooi! Zo te zien hebben jullie lekker genoten van de vakantie, hij zit er al bijna weer op. Ben benieuwd naar je volgende creaties!

groetjes Deborah

by Ieke zei

Fijn dat jullie er weer zijn. Het jurkje voor Marinka is weer goed gelukt!

En, Daniëlle aan de haak, dat had ik nooit gedacht;-) . Je dekentje wordt in ieder geval hartstikke leuk. Ben bang dat je nog wel even aan de haak bent, je dochters willen er vast alle drie eentje...

Groetjes Henrike

Wilma zei

Leuke jurk zeg.Hier nog even vakantie,maar geen creatieve dingen(ben ik heel niet).Haken was een echte straf voor me,brr,als ik er nog aan denk.Maar het lijkt wel erg mooi te worden. Keep on going.
Bye now.
Wilma

KidzCreaties zei

Zo te zien genieten jullie volop. Lekker weer hebben jullie. Mooi jurkje. Dat is geen geld voor zo'n leuk stofje.
Groetjes Kamala

Klaasje zei

Wat een leuke vakantiefoto's! Leuk, zo'n lapje voor zo weinig geld, zal mij ook wel passen ja!
Nu aftellen he, tot maandag, niks aan. Met dit weer mag het nog wel even voortduren!
Gr, Klazina

Anoniem zei

Wat een leuke foto's! en leuk dat jij ook aan het haken bent, ik ben ook bezig met granny stripes..

Hannie zei

Leuke vakantiefoto's,lekker genieten! Het tricot jurkje vind ik super leuk!
En je bent aan het haken geslagen. Dat ga ik binnenkort ook is doen. Je ziet zulke leuke dingen, en het pakt zo makkelijk. Wat ben je aan het maken?