vrijdag 30 juni 2017

Nog een jurk "Louise"...

Ja als je weer in de naaiflow zit, moet je daar gewoon gebruik van blijven maken toch. Ik wilde nog een jurk 'Louise" maken, maar dan van een effen stof. Helaas die kon ik niet vinden in mijn voorraad dwz niet in de goede kleur + goede lengte. Wel viel mij een ander stofje op die ik wel geschikt vond. Meegenomen op de naaidag. Ik wist niet van wie hij kwam, maar daar kwam ik vanochtend achter toen Agatha (van Groetsels) even bij mij langskwam. Hij was van haar! Nog bedankt hé! Inmiddels is het dus een jurk geworden en hij zit heerlijk! De huisgenoten zullen wel weer even moeten wennen aan mijn drukke stofje, maar ik vind hem leuk.

Vanmiddag kwam er opeens ook een ideetje omhoog... Misschien is het wel leuk om een paar workshops 'jurk Louise maken' te gaan organiseren?!?! Is daar belangstelling voor? Dan hoor ik het graag.
Van de week kwam de middelste dochter met de vraag of ik een shirt wilde bedrukken, die ze aan haar mentor wilde geven als afscheidscadeau. Natuurlijk wilde ik dat, als zij maar de tekst zou verzinnen. Ik vind dat ze het leuk bedacht heeft: BLT is de afkorting van de naam van de leraar, de v tussen de 2'en van VWO en het wortelteken (hij is wiskunde en reken leraar. )En dan ook nog in het roze, omdat hij wel eens roze veters in zijn schoenen heeft. De mentor was er erg blij mee, gister in zijn privetijd had hij hem al aan en ging ermee de stad in. Leuk toch!

7 opmerkingen:

Groetsels zei

Nou, ik wil wel zo'n workshop volgen. Ik heb je nl al gemaild ivm een vraag. Geweldig, vanochtend zie ik de lap nog liggen, nu is het al een jurk. Leuk, dat shirt, geweldig!!! Hier bruisen gelijk ook zulk soort ideeën. Leuk bedacht van je dochter!

Anoniem zei

Ik vind het een superleuk model jurk!Hij staat je ook echt goed!Ik zou best een workshop willen,maar ik ben zwanger, dus voorlopig zal ik m niet passen...;-)
Groetjes Mieke

Mariette zei

Superleuk jurkje, echt zo'n mooi model, staat je super! Hiervan zullen we er vast nog meer gaan zien denk ik!

Anoniem zei

Super Danielle. Leuke jurkjes. Ik ben wel in voor een workshop hoor😀😉
Groetjes, Marjolein

Vlijtige Lies zei

Wat een super orgineel bedankje voor de mentor. En je jurkje is leuk,ik hou er wel van zoals je weet. Een workshop erg leuk, als de tijd me schikt...Jullie ook goed weekend.

Anoniem zei

Mooie jurk! Mij lijkt een workshop ook wel wat!

Anoniem zei

Lijkt me geweldig een workshop!
Wanneer, waar en hoe?